سهم من چیست؟

دل شکسته

قصه ی من

تمام سهم من از دنیای تو

جز غم و اندوه و باورهای خیالی چیزی نبود

پس خداوندا سهم من از شادیهایت کجاست؟



نظرات شما عزیزان:

سیاوش
ساعت20:48---17 دی 1391
عجب نظر میدادم زیرش ج میدادی..دیگه برام نظر نمیزاری باچه اشجال نداره

سیاوش
ساعت20:38---17 دی 1391
وووووووووی..چرا نظر میزارم قابل رویت نیست: Oپاسخ:واااااااا کدوم نظرتونو ندیدین!!!!!!!!!!!!!!!!!!ا

سامان
ساعت22:52---4 دی 1391
سهم تو منم دیگه خانومیمنم ازسهم دنیام فقط تو رو میخوام

غزل
ساعت0:46---19 آذر 1391
چه دنیای عجیبی است
همه میگویند،حرف دلت را بزن
اما هر وقت حرف دلم را زدم ، دل همه را زدم


غزل
ساعت0:22---19 آذر 1391
_____xxxxxxxx________xxxxxxxx
____xxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
سهم ترسای من این قلبه که دوستش داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 10 آذر 1391برچسب:,ساعت 19:16 توسط somaye| |